تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان هست که 400 واحد تجاری داره که می‌شه گفت همه چیز در اینجا به فروش می‌رسه و بیشتر واحدهای اینجا رو نمایندگی‌های برندهای معروف تشکیل دادن. حتی ساختمان پزشکان، مشاور املاک، موسسه عکاسی و فیلمبرداری و آرایشگاه هم داره. این مجتمع در سال 1357 افتتاح شد و با فضای ۱۵ هزار متری خودش یکی از بزرگترین پاساژهای اصفهان شد. فضای محیطی این بازار طوری طراحی شده که مراجعان و خریداران علاوه بر خرید ، از فضای سبز و گلزار چشم نواز آن استفاده کنن و بعنوان یکی از گردشگاههای اصفهان با کاربری (پارک – بازار ) خودش رو معرفی کرده. 

مجتمع پارک اصفهان

فروشگاه های مجتمع پارک اصفهان با اخذ نمایندگی از برندهای مشهور و معتبر در رشته های پوشاک (مردانه – زنانه - بچگانه) ساعت ، کیف و کفش ، لوازم صوتی و تصویری ، لوازم موسیقی ، اسباب بازی و لوازم کودکان، کامپیوتر و نرم افزار و لوازم جانبی ،کادوئی ، رستوران و فست فود، لوازم التحریر،آرایشی و بهداشتی ، ورزشی و ... همچنین واحدهای خدماتی شامل پزشکان مجرب با تخصص های مختلف ، دفاتر مهندسی و تجاری ، مشاورین املاک ، برگزارکنندگان جشن ها و مراسم ، موسسات عکاسی و فیلمبرداری از مجالس ، آرایشگاه و نمایندگی ها مشغول به فعالیت هستن.

 توی شلوغی امروز شهر این که یه مجتمع تجاری فضای سبز و گلزار داشته باشه خیلی غنیمته اما اینجا یه پارک – بازار واقعیه.  پنج تا ورودی داره که به بازارهای آزالیا ، مروارید، ارکیده ، آبشار طلایی ، کویتی ها و موسیقی می‌رسن. همچنین پارکینگ مجتمع پارک در دو طبقه و با ظرفیت حدود 500 اتومبیل در ساعات کار مجتمع در خدمت مراجعان محترم و گردشگران تور اصفهان می باشد.

مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.