تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور یونان

سالانه گردشگران بسیاری با تور یونان سفر می کنند. بعضی ها بخاطر سواحل بسیار زیبا و سفید و آب و هوای گرم ، و برخی جذب هزاران سال تاریخ آن می شوند. سایت های باستان شناسی حیرت انگیز ، زیبایی افراطی جزایر ، روستاهای خیره کننده و برخی از غذاهای مشهور یونان، این کشور را در لیست بسیاری از گردشگران قرار می دهد.

تور یونان

تور یونان

از دیگر جاذبه های گردشگری یونان که موردعلاقه بسیاری از جهانگردان می باشد می توان به آب و هوای یونان ، دیدنی های یونان ، مراکز تفریحی یونان و بهترین مراکز خرید اروپا و هتل های اروپا در یونان اشاره کرد.

این کشور فرهنگی غنی دارد که اثر چشمگیری بر هنر، زبان، فلسفه، سیاست، ورزش، در جامعه غربی داشته است. ژانر های کمدی و دراما، الفبای غربی، ایده های افلاطون، روش سقراط، دموکراسی و جمهوری و المپیک همگی از یونان آمده اند.

علاوه بر این یونان، از لحاظ جغرافیایی با داشتن کوهستان ها و سواحل دیدنی بسیار جذاب می باشد.

تور یونان

تور یونان

یونان مقصد گردشگری تعداد زیادی ازمردمان دنیاست . بیش از 90 درصد از گردشگران ورودی به یونان از دیگر کشور های اروپایی می باشند، با وجود این در سال های اخیر گردشگران زیادی از دیگر کشور ها نظیر ایران نیز به بازدید از این کشور علاقه مند شده اند.

تور یونان

تور یونان

خیلی از گردشگران ترجیح می دهند تور اروپا و تورهای ترکیبی اروپا را انتخاب کنند که علاوه بر یونان از کشورهای فرانسه ، ایتالیا ، آلمان اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی نیز دیدن کنند و از اماکن دیدنی اروپا در سایر کشورها لذت ببرند.

تورهای یونان بصورت انفرادی ، گروهی و یا خانوادگی هستند . همچنین می توانید تنها تور اختصاصی آتن و یا تور ترکیبی یونان را انتخاب کنید که از مهمترین شهرهای یونان دیدن کنید.

هزینه تور یونان در فصول مختلف سال متفاوت است. همچنین با توجه به نوع هتل و خدمات انتخابی تور ، قیمت ها متغیر خواهد بود.

تور یونان

تور یونان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.