تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ایتالیا

k8878549-qpr

ایتالیا در موقعیت جنوب اروپا واقع شده که با یونانی ها به فرهنگ آفرینی مشغول بوده و کشوری منحصر به فرد برپا کرده اند که هر ساله تعداد میلیونی گردشگر را به خود جذب می کند. ایتالیا را به خاطر ۴۶ میلیون گردشگری که در سال ۲۰۱۱ در آن ثبت شده به عنوان پنجمین کشور گردشگری دنیا مشهور شده است.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

 

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-29-414z-qprاین کشور تاریخ غنی دارد که نه تنها پشتوانه فرهنگی و هنری مردم این کشور است بلکه به دلیل وجود موزه‌ها و بناهای تاریخی فراوان گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور وارد می‌شوند. اگر می خواهید بدانید پتانسیل هایی که ایتالیا را معروف کرده اند کدامند بهتر است به آب و هوای ایتالیا ، دیدنی های ایتالیا ، مراکز خرید ایتالیا ، مراکز تفریحی ایتالیا و … دقت کنید.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

item_5502-qpr

تورهای ایتالیا بصورت گروهی و انفرادی هستند. تور ایتالیا انواع مختلفی دارد. می توانید توری را انتخاب کنید که تنها به رم سفر کنید و از مکان های دیدنی رم دیدن کنید و یا با تورهای دور ایتالیا سفر کنید که علاوه بر رم از شهرهای ونیز ، فلورانس ، پیزا ، میلان و دیگر شهرها بازدید کنید.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

 

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-56-875z-qprگردشگران بسیاری علاقه مند به تور اروپا هستند. این تورها به کشورهای مختلفی همچون ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان ، یونان و دیگر کشورها سفر می کنند. قیمت تور ایتالیا و تورهای ترکیبی اروپا بستگی به مدت زمان سفر ، نوع هتل و خدمات مختلف دارد. همچنین این هزینه ها در فصول مختلف سال متغیر است.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.