تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور فرانسه


eiffel_tower-qpr

کشور فرانسه در سال 1998 میلادی با 70 میلیون گردشگر، مقام نخست کشورهای توریستی جهان را از آن خود کرد. این کشور از نظر تعداد سالانه گردشگران در مقامی بالاتر از اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، انگستان و چین قرار دارد. در حال حاضر فرانسه با پذیرایی از ٨٢ میلیون گردشگر خارجی در سال، اولین کشور توریستی جهان است.‏

تور فرانسه

تور فرانسه

item_5502-qprآب و هوای فرانسه معتدل و مدیترانه ای است. این کشور برای مناظر طبیعی و سازه های بسیار مشهورش همچون برج ایفل یا خیابان هایی همچون شانزه‌لیزه شهرت دارد. فرانسه همه چیز برای هر نوع سلیقه ای دارد. به همین دلیل است که سالانه میلون ها نفر با تور فرانسه از همه جای دنیا به این کشور پهناور اروپایی مسافرت می کنند.

تور فرانسه

تور فرانسه

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-56-875z-qprتورهای فرانسه بصورت گروهی و یا انفرادی هستند. بسیاری از گردشگران علاقه دارند که تور اروپا را انتخاب کنند که از دیگر کشورهای اروپایی همچون ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، یونان و … دیدن کنند. همچنین تورهای ترکیبی فرانسه نیز علاقمندان بسیاری دارند و گردشگران می توانند از شهرهای پاریس ، نیس ، مارسی ، لیون و دیگر شهرهای فرانسه دیدن کنند.

تور فرانسه

تور فرانسه

money-clip-art-4-qpr

هزینه تور فرانسه با توجه به خدماتی که ارائه می شود ، متغیر است . همچنین فصلی را که برای سفر در نظر می گیرید و یا هتلی را که از هتل های فرانسه انتخاب می کنید ، نیز در قیمت تور فرانسه موثر است.

تور فرانسه

تور فرانسه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.